سایت نهضت ملی مسکن برای ثبت‌نام مجردها بروزرسانی نشده

در حالی که سه ساعت از زمان اعلام شده برای ثبت نام مجردها گذشته هنوز سایت نهضت ملی مسکن برای این افراد به روزرسانی نشده است.

بنابر اعلام معاون مسكن و ساختمان وزير راه و شهرسازي سامانه نهضت ملي مسكن از ساعت ۱۲ ظهر امروز (دوشنبه) ۲۰ دي‌ماه براي ثبت‌نام مردان مجرد بالاي ۲۳ سال بايد قابل دسترسي مي‌بود در حاليكه با مراجعه به سايت هيچ گزينه‌اي براي ثبت‌نام اين دسته از متقاضيان وجود ندارد.

در حالي كه دو ساعت از زمان اعلام شده وزارت راه وشهرسازي مبني بر ثبت نام مردان مجرد بالاي ۲۳ سال گذشته، اما هنوز سامانه نهضت ملي مسكن گزينه‌اي براي ثبت نام اين افراد قرار نداده است

از سوي ديگر هنوز شرايطي كه بايد متقاضيان مجرد براي ثبت نام داشته باشند هم در سامانه نهضت  ملي مسكن به روز رساني نشده و بسياري از  افراد مجرد هنوز نمي‌دادند كه بايد براي ثبت نام داراي چه شرايطي باشند.

امروز صبح  اعلام شدكه از ساعت ۱۲ سامانه نضهت ملي مسكن به روز رساني و ثبت نام مردان مجرد بالاي ۲۳ سال در سايت آغاز و تا ۲۰ بهمن ماه اين ثبت نام ادامه دارد و در صورت تاييد اطلاعات متقاضيان بايد تعهد محضري براي متاهل شدن بدهند.

حداقل سن مجاز براي ثبت‌نام در نهضت ملي مسكن

معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه پيش از اين حداقل سن مجاز براي مجردها ۲۵ سال اعلام شده بود كه به ۲۳ سال كاهش يافته است، افزود: افراد مجرد كه در اين طرح نهضت ملي مسكن ثبت‌نام مي‌كنند بايد در زمان تحويل واحد متاهل شده باشند، در غير اين صورت قيمت واحد طبق كارشناسي روز براي متقاضيان محاسبه مي‌شود.

از تاريخ ۲۸ مهرماه تا ۱۵ دي‌ماه مرحله نخست ثبت‌نام طرح نهضت ملي مسكن با ثبت‌نام ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار نفر در سامانه   saman.mrud.ir انجام شد.

فرصت ثبت‌نام براي آن گروه از متقاضياني كه از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ ثبت‌نامشان آغاز شد و در محدوده ۵۲۰ شهر مرحله اول قرار داشتند ساعت ۲۴ روز ۱۵ دي‌ماه ۱۴۰۰ به پايان رسيد.متقاضيان شهرهايي كه اخيرا به طرح نهضت ملي مسكن اضافه شده است هنوز مي‌توانند در اين طرح ثبت‌نام كنند چراكه از بازه زماني شروع ثبت‌نام به مدت دو ماه فرصت دارند.

در ۶۷۴ شهر هنوز ثبت‌نام طرح نهضت ملي مسكن آغاز نشده اما بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازي، بازگشايي اين شهرها نيز در دستور كار قرار گرفته است كه با تامين نيازهاي مربوط به تجهيز و توسعه سامانه به تدريج اعلام  مي‌شود.

گزارش اشکال Top