ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه از ساخت ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ۱۴ استان کشور خبر داد.

سيدضياءالدين حزني امروز، ۲۱ دي‌ماه در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد مسكوني مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) لرستان با اشاره به تفاهم‌نامه كميته امداد و سپاه براي ساخت مسكن مددجويان، اظهار كرد: كمك‌هاي مؤمنانه و اقدامات مردم لرستان در ايام كرونا ارزشمند بود.

وي با اشاره به اينكه از موفقيت‌هاي نظام انسجام در مديريت كرونا بود، وظيفه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامي ايران و خدمت به مردم دانست و گفت: توسط رده‌هاي مختلف سپاه در لرستان تا امروز دو هزار و ۹۴۸ پروژه عمراني و ۱۳ هزار ۸۳۵ پروژه غيرعمراني مجموعاً با اعتباري بالغ بر ۲۲۶ ميليارد و ۹۵ ميليون تومان توسط سپاه در لرستان هزينه شده است.

حزني با تأكيد بر اينكه طي قرارداد سپاه با كميته امداد، ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسكوني براي مددجويان كميته امداد در ۱۳ استان ساخته شد، ادامه داد: در لرستان ۴۲۰ واحد توسط سپاه لرستان و ۸۰ واحد هم توسط دانشگاه امام حسين(ع) ساخته مي‌شود كه در مجموع ۵۰۰ واحد توسط سپاه لرستان تكميل شده است.

دبير قرارگاه مركزي جهاد سازندگي و محروميت‌زدايي سپاه با اشاره به اينكه در طرح شهيد كاظمي بايد در سه هزار و ۵۰۰ روستا، هر روستا دو واحد مسكوني ساخته مي‌شد كه تورم و گراني‌ها اين كار را تحت‌الشعاع قرار داد اما با كار جهادي اين امر محقق شد، گفت: در جريان احداث مسكن براي مددجويان كميته امداد ۹۰۰ سري جهيزيه هم به مددجويان اهدا شد.

وي با اشاره به اينكه تمام خانواده‌هاي داراي دو معلول با همكاري سپاه در لرستان صاحب خانه مي‌شوند، اظهار كرد: سه هزار سري جهيزيه به محرومان لرستان اهدا مي‌شود و مسئوليت ساخت مسكن براي مددجويان به جهاد سازندگي واگذار شده است.

گزارش اشکال Top