متوسط اجاره مسکن در کرج / مناطق ارزان و گران قیمت کرج برای اجاره‌نشینی

بنا بر قیمت مسکن دراستان البرز و شهر کرج، فهرستی از متوسط اجاره ماهانه آپارتمان مسکونی در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است.

با توجه به آگهي‌هاي ثبت شده در سايت ديوار و قيمت مسكن در كرج و حومه ليستي از متوسط قيمت اجاره مسكن در برخي از مناطق كرج و حومه به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات موجود در جدول زير، متوسط اجاره مسكن در منطقه محمدشهر ۲٫۹ ميليون تومان ثبت شده است كه از مناطق ارزان كرج براي اجاره‌نشيني است. مارليك با اجاره ماهانه ۳٫۶ ميليون تومان در كنار مناطق منظريه و شاهين ويلا با اجاره ماهانه در محدوده چهار ميليون تومان از ديگر مناطق ارزان كرج هستند.

متوسط اجاره مسكن در فرديس ۵٫۴ ميلون تومان، شهر جديد انديشه و گلشهر ۴٫۶ ميليون تومان و در محله باغستان ۵٫۹ ميليون تومان براي يك آپارتمان ۸۰ متري ثبت شده است.

شهرك بنفشه و فاز چهار مهرشهر با متوسط اجاره ۶٫۹ ميليون تومان، دهقان ويلا و فاز سوم مهرشهر با نرخ اجاره هفت ميليون تومان ماهانه اعلام شده است.
با توجه به قيمت مسكن كرج و داده‌هاي جدول زير، در بين مناطق جدول مهرويلا با متوسط اجاره ۷٫۶ميليون تومان نرخ اجاره گران‌تري را براي اجاره ماهانه يك آپارتمان ۸۰ متري دارد.

در جدول زير متوسط اجاره ماهانه در برخي از مناطق كرج را بر اساس آگهي‌هاي نيازمندي‌هاي ديوار مشاهده مي‌كنيد.(دقت داشته باشيد قيمت‌ها متوسط اجاره يك متر مربع و همينطور ميانگين اجاره كامل يك آپارتمان مسكوني ۸۰ متري دو تا پنج سال در شهر كرج و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهي‌هاي ديوار است.)(قيمت‌هاي گزارش شده حاصل جمع اجاره بهاي ماهانه و سه درصد مبلغ وديعه است.)

گزارش اشکال Top