ولنجک و زعفرانیه در کانال ۱۰۰ میلیون تومانی برای خرید یک متر آپارتمان

با توجه به اطلاعات و قیمت‌ها موجود در بازار مسکن تهران، برای خرید خانه در مناطق گران قیمت تهران چقدر هزینه لازم است؟ لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات شمال شهر تهران به دست آمده است.

 بر اساس آگهي‌هاي ثبت شده در سايت ديوار و قيمت مسكن در تهران، مناطق گران قيمت تهران براي خريد خانه كدامند؟

بر اساس داده‌هاي موجود در جدول زير، متوسط قيمت هر متر مربع خانه در ظفر ۶۰ ميليون تومان و در منطقه زعفرانيه ۱۱۷ ميليون تومان ارزان‌ترين و گران‌ترين مناطق در بين مناطق جدول زير هستند.

نكته قابل توجه آن است كه منطقه ولنجك كه سه هفته گذشته وارد كانال ۱۰۰ ميليون توماني شد تاما هفته گذشته دوباره به كانال ۹۰ ميليوني رسيد، در حريان يك هفته گذشته متوسط قيمت خريد خانه در ملنجك به متري ۱۰۳ ميليون تومان رسيده است. همچنين الهيه بعد از مدت‌ها كانال ۱۰۰ ميليون تومان را از دست داد.

هر متر مربع مسكن در منطقه اختياريه ۶۴ ميليون تومان، در منطقه پاسداران ۶۸ ميليون تومان، در منطقه قيطريه ۷۲ ميليون تومان، شهرك غرب ۷۳٫۷ ميليون تومان و سعادت آباد ۷۸ ميليون تومان ثبت شد.

دروس و نياروان مناطقي هستند كه هر متر خانه در آن مناطق در كانال ۸۰ ميليون تومان اعلام شده است. متوسط قيمت خريئ مسكن در فرمانيه و الهيه ۹۷ ميليون تومان ثبت شده است.

متوسط قيمت خريد مسكن در ولنجك دوباره به كانال ۱۰۰ ميليون تومان برگشت و با نرخ ۱۰۳٫۵ ميليون تومان در كنار زعفرانيه با قيمت ۱۱۷ ميليون تومان از گران‌ترين مناطق تهران براي خريد خانه هستند.

در جدول زير متوسط قيمت خريد مسكن در برخي از مناطق گران قيمت تهران را مشاهده مي‌كنيد.

گزارش اشکال Top