نرخ اجاره مسکن در مرکز و جنوب تهران چقدر اختلاف دارد؟

با توجه به اختلاف قیمت در نرخ مسکن بین محلات مختلف تهران، نرخ اجاره مسکن بین برخی از محلات مرکز و جنوب تهران چقدر تفاوت دارد؟

اختلاف قيمت مسكن در بين برخي از محلات تهران بسيار زياد است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از آگهي‌هاي ثبت شده در سايت ديوار، اختلاف قيمت اجاره مسكن در بين برخي از مناطق مركز و جنوب تهران به دست آمده است.

بنا بر داده‌هاي موجود، اجاره مسكن در محله فلاح ۵٫۹ ميليون تومان ثبت شده است؛ اما متوسط نرخ اجاره در محله گيشا(كوي نصر) ۱۵ ميليون تومان است كه حدود ۱۰ ميليون اختلاف قيمت دارد.

اجاره ماهانه در بريانك و افسريه در كانال هفت ميليون تومان براي يك خانه ۸۰ متري است؛ در مقابل متوسط اجاره ماهانه در مناطق اميرآباد و يوسف‌آباد در حدود ۱۶ ميليون تومان است كه ۹ ميليون تومان اختلاف قيمت در اجاره ماهانه وجود دارد.

متوسط اجاره ماهانه در مناطق جيحون و آهنگ در كانال هشت ميليون تومان است.

بيش‌ترين افزايش قيمت در نرخ اجاره مسكن نسبت به هفته گذشته در مناطق بريانك با افزايش ۷٫۸ درصدي و يوسف آباد با ۶٫۷ درصد افزايش قيمت ثبت شده است.

در جدول زير نرخ اجاره مسكن در برخي از محلات مركز و جنوب شهر تهران را مشاهده مي‌كنيد.(دقت داشته باشيد قيمت‌ها متوسط اجاره يك متر مربع و همينطور ميانگين اجاره كامل يك آپارتمان مسكوني ۸۰ متري دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهي‌هاي ديوار است.(قيمت‌هاي گزارش شده حاصل جمع اجاره بهاي ماهانه و سه درصد مبلغ وديعه است.)

گزارش اشکال Top