پرونده مسکن مهر تا مرداد ۱۴۰۰ بسته می‌شود

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: پروژه‌های مسکن مهر بلامعارض، تا پایان دولت به اتمام می‌رسد و تنها ۲۶ هزار واحد از این دست، باقی مانده است.

احمد اصغري مهرآبادي در نشست پيگيري اتمام و تحويل پروژه‌هاي مسكن مهر گفت: در شهرهاي با جمعيت بيش از ۲۵ هزار نفر از مجموع يك ميليون و ۱۸۹ هزار واحد مسكن مهر، يك ميليون و ۸۸ هزار واحد به متقاضيان تحويل داده شده و تنها ۲۶ هزار واحد بلامعارض باقي مانده است.

قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر با بيان اين نكته كه از آغاز ساخت واحدهاي مسكن مهر چندين زيرمجموعه از وزارت راه و شهرسازي متولي ساخت مساكن مهر در كشور بوده‌اند، افزود: در شهرهاي با جمعيت بالاي ۲۵ هزار نفر سازمان ملي زمين و مسكن، در شهرهاي با جمعيت زير ۲۵ هزار نفر بنياد مسكن انقلاب اسلامي و در شهرهاي جديد، شركت عمران شهرهاي جديد مسئول ساخت و اتمام طرح مسكن مهر هستند.

معاون وزير راه و شهرسازي در خصوص شرايط اين واحدهاي باقيمانده هم گفت: اين واحدها عموما در مراحل پاياني كار هستند و تنها مواردي مثل نازك‌كاري و محوطه‌سازي آنها باقي مانده كه اين موارد هم تا پايان كار دولت دوازدهم به اتمام مي‌رسد.

منبع: مهر

گزارش اشکال Top