وام مسکن ملی به ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد؟

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: به متقاضیان مسکن ملی قول داده شده است که به ‌ازای هر متقاضی ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شود البته ما به ‌دنبال این هستیم که مبلغ تسهیلات به ۱۵۰میلیون تومان برسد.

به گزارش تجارت‌نيوز، علي قائدي، معاون دفتر اقتصاد مسكن وزارت راه و شهرسازي درباره آغاز ثبت‌نام متقاضيان مرحله جديد طرح ملي مسكن اظهار كرد: تا اينجاي كار به متقاضيان مسكن ملي قول داده شده است كه به ‌ازاي هر متقاضي ۱۰۰ميليون تومان تسهيلات تخصيص داده شود البته ما به ‌دنبال اين هستيم كه مبلغ تسهيلات به ۱۵۰ميليون تومان برسد.

معاون دفتر اقتصاد مسكن وزارت راه و شهرسازي تصريح كرد: ما در قالب طرح اقدام ملي مسكن، متعهد هستيم كه ۴۰۰ هزار واحد مسكوني را تامين كنيم. در مرحله اول و دوم كه قبل از عيد نوروز صورت گرفت، ۸۰۰ هزار نفر ثبت‌نام كردند، از اين تعداد، ۵۰ درصد واجد شرايط بودند كه تا الان حدود ۱۲۸ هزار نفر از اين افراد واريز وجه كرده‌اند.
پيشنهاد افزايش وام مسكن به ۱۵۰ ميليون تومان در حالي است كه پيش‌تر اعلام شده بود مبلغ اين وام قرار است افزايش يابد كه فعلا به تاييد نهادهاي ذي‌ربط نرسيده است.

منبع: روزنامه اعتماد 

گزارش اشکال Top