رکود معاملات مسکن در شهریار

به گفته یک مشاور املاک، بازار مسکن شهرستان شهریار همچنان در حالت رکود است و از شروع سال تا به الان تغییری در وضعیت معاملات ملکی ایجاد نشده است.

 به بررسي فايل‌هاي فروش خانه در پلتفرم‌هاي عرضه مسكن در شهرستان شهريار واقع در استان تهران پرداخته‌ايم. شهريار، شهري معروف به باغات سرسبز و در ۴۵ كيلومتري غرب استان تهران و در مجاورت فرودگاه بين‌‌المللي امام خميني واقع شده و داراي ۷ شهر و يك بخش و وسعتي معادل ۳۳۰ كيلومتر مربع است كه از غرب و شمال به شهرستان‌هاي كرج و ملارد و از شرق به شهرستان‌هاي تهران، قدس و اسلامشهر و از جنوب به شهرستان‌هاي رباط كريم و بهارستان متصل مي‌شود.

يك مشاور املاك در اين شهر درباره وضعيت معاملات ملكي در فروردين‌ماه به اكوايران مي‌گويد: «بازار مسكن اين شهر همچنان در حالت ركود است؛ از شروع سال تا به الان شاهد تغيير در وضعيت نبوديم.»

اين كارشناس امور ملكي همچنين در ادامه گفت: «وضعيت معاملات در ارديبهشت غيرقابل پيش‌بيني و مبهم است، اما قطعا شاهد افزايش قيمت هستيم؛ احتمال دارد وضعيت همچنان در حالت ركود بماند يا اينكه پس از افزايش قيمت‌ها دوباره وارد ركود شود.»

بررسي فايل‌هاي عرضه شده در اين سايت خريد و فروش مسكن نشان مي‌دهد، يك خانه 64 متري در شهريار، با 12سال عمر بنا، 2 ميليارد و 528 ميليون تومان به فروش مي‌رسد.

همچنين خانه‌اي ديگر در اين شهر، با متراژ 93 مترمربع و 6 سال ساخت، 3 ميليارد و 170 ميليون تومان قيمت‌گذاري شده است. يك واحد پنت‌هاوس با 280 مترمربع زير بنا و عمر بناي 2 ساله، 15 ميليارد و 680 ميليون تومان به جهت فروش عرضه شده است.

 

photo_۲۰۲۳-۰۴-۱۷_۱۲-۰۹-۵۲

گزارش اشکال Top