پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی شروع شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومان روستایی با سفته زنجیره‌ای قابل دریافت است.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي با اشاره به حل مشكل پرداخت وام ۲۰۰ ميليون توماني مسكن روستايي،‌گفت: اين وام با سفته زنجيره‌اي ۳ نفره پرداخت مي‌شود.
به نقل از تسنيم، اكبر نيكزاد با اشاره به تطويل پرداخت وام 200 ميليون توماني مسكن روستايي،‌اظهار كرد: با پيگيري‌هاي انجام شده،‌ ضمانت سفته زنجيره‌اي 3 نفره كه براي وام مذكور حذف شده بود،‌ مجددا عملياتي شده و روستاييان متقاضي مي‌توانند وام 200 ميليوني را با سفته دريافت كنند.

وي با بيان اين‌كه پرداخت وام 200 ميليون توماني آغاز شده در پاسخ به اين پرسش كه چه ميزان از برنامه‌ نوسازي مسكن روستايي عقب هستيم، افزود: محور برنامه‌هاي نوسازي مسكن روستايي “حمله كردن به دريافت تسهيلات 200 ميليون توماني” است و با حركت انقلابي “حساب 100 امام (ره)” به اهداف برنامه خواهيم رسيد.

وي با بيان” اجازه نداده‌ايم در پرداخت تسهيلات عقب‌افتادگي داشته باشيم” توضيح داد: به مردم اعلام كرديم آقاي رئيس‌جمهور به قول‌هاي خود عمل مي‌كند، پس ساخت مسكن روستايي را با 100 ميليون تومان شروع كنيد تا نوبت به 100 ميليون تومان بعدي برسد.

رئيس بنياد مسكن انقلاب ادامه داد: بر اين اساس مردم ساخت مساكن روستايي را شروع كردند و با 100 ميليون تومان به مرحله سقف واحدها رسيد و ساخت و ساز متوقف شد. با مصوبه دولت توقف را برطرف كرد.

نيكزاد با اشاره به اين‌كه 193 هزار و 347 واحد مسكن روستايي در حال ساخت است، گفت: سود اين تسهيلات 5 درصد است و 13 درصد يارانه وام را صندوق ملي مسكن تعهد كرده و سازمان برنامه و بودجه نيز تضمين‌نامه مربوطه را به بانك مركزي داده است.

گزارش اشکال Top