چند متقاضی مسکن ملی در تهران تایید شدند؟

سرپرست بانک مسکن از افتتاح حساب ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن نزد این بانک خبر داد و گفت: مبلغ واریز شده به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و تسهیلات در مجموع ۳۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد تومان است.

وزارت راه و شهرسازي: «علي عسگري» سرپرست بانك مسكن در خصوص روند افتتاح حساب متقاضيان طرح نهضت ملي مسكن گفت: تاكنون ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضي پذيرفته شده نهضت ملي مسكن نزد بانك مسكن افتتاح حساب كردند.

سرپرست بانك مسكن ميزان واريزي متقاضيان به حساب خود نزد اين بانك را براي اجراي طرح نهضت ملي مسكن در مجموع ۲۴ هزار و ۲۴۳ ميليارد تومان عنوان كرده است.

عسگري توضيح داد: مبلغ كل واريزي به حساب سازندگان از محل آورده متقاضيان و محل تسهيلات ۳۲ هزار و ۸۶۱ ميليارد تومان است كه از اين ميزان، ۲۰ هزار و ۳۱۹ ميليارد تومان از محل تسهيلات و ۱۲ هزار و ۵۴۲ ميليارد تومان از محل آورده متقاضيان به حساب سازندگان واريز شده است.

وي گفته است: تاكنون ۳۷۹ هزار و ۸۶۴ واحد براي دريافت تسهيلات به بانك مسكن معرفي شده است كه بانك تاكنون با ۱۵۸ هزار و ۸۰۲ واحد به مبلغ ۵۳ هزار و ۹۹۹ ميليارد تومان قرارداد منعقد كرده است.

قرارداد خودمالكي بيش از ۵۲ هزار واحد نهضت ملي منعقد شد

هم چنين امروز شنبه ۱۶ مهر «سيد محسن فاضليان» عضو هيات مديره بانك مسكن توضيحاتي را در خصوص ارايه تسهيلات خودمالكي طرح نهضت ملي مسكن، قراردادهاي منعقده و همچنين ميزان واريزي به حساب سازندگان اعلام كرده است.

عضو هيات‌ مديره بانك‌مسكن گفت: از ابتداي اجراي طرح تاكنون ۱۸۹ هزار و ۷۸۹ واحد براي انعقاد قرارداد خودمالكي به بانك معرفي شدند كه تاكنون قرارداد ۵۲ هزار و ۴۳۱ واحد به مبلغ ۱۷ هزار و ۸۸۸ ميليارد تومان منعقد شده است.

فاضليان ادامه داد: از مجموع قراردادهاي منعقد شده به ميزان ۱۷ هزار و ۸۸۸ ميليارد تومان، مبلغ ۹ هزار و ۱۰۹ ميليارد تومان به حسابِ خود مالكان پرداخت شد.

يادآور مي‌شود، ارايه تسهيلات خودمالكي طرح نهضت ملي مسكن مرحله به مرحله و بر اساس پيشرفت فيزيكي به خودمالكان پرداخت مي‌شود.

تاييد نهايي ۱۲۸ هزار و ۳۸۸ نفر متقاضي نهضت ملي مسكن در استان تهران

امروز همچنين «خليل محبت خواه» مديركل راه و شهرسازي استان تهران با اعلام اين مطلب كه ۲۲۶ پروژه نهضت ملي مسكن در استان آغاز شده است گفته است: از اين تعداد ۳۱ پروژه مختص اداره كل راه و شهرسازي و بنياد مسكن بوده و ۱۹۵ پروژه ديگر در شهرهاي جديد پرديس، پرند، ايوانكي و هشتگرد است.

«خليل محبت خواه» گفته است: ۱۲۸ هزار و ۳۸۸ نفر متقاضي نهضت ملي مسكن در استان تهران تاييد نهايي شده‌اند كه از اين تعداد تاكنون بيش از ۶۵ هزار نفر افتتاح حساب داشته و قريب به ۲۲ هزار نفر واريز وجه اوليه داشته‌اند.

وي گفته است: سرعت و استمرار در واريز وجه توسط متقاضيان به افزايش سرعت پيشرفت پروژه‌ها كمك شاياني مي‌كند به گونه‌اي كه در حال حاضر ۲۱ هزار واحد نهضت ملي مسكن در استان در مرحله فونداسيون هستند.

به گزارش ايرنا برنامه ابلاغي استان تهران براي چهار سال دولت سيزدهم ساخت ۴۹۸ هزار واحد نهضت ملي مسكن است.

گزارش اشکال Top