ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی مشارکتی در تهران

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از همکاری این بنیاد با شهرداری برای ساخت ۴ هزار واحد مسکونی مشارکتی در شهر تهران طی یک ماه آینده خبر داد.

حميدرضا سهرابي اظهار كرد: بنياد مسكن در تفاهم با شهرداري تهران ساخت ۱۰ هزار واحد مسكوني شهري را علاوه بر ساير فعاليت‌هاي بنياد در حوزه توليد مسكن در برنامه دارد.

 معاون مسكن شهري بنياد مسكن انقلاب اسلامي ادامه داد: كلنگ احداث ۶ هزار واحد مسكوني در دو مرحله و هركدام به تعداد ۳ هزار واحد به زمين زده شد. مقرر است تا طي يك ماه آينده ۴ هزار واحد ديگر نيز اجرايي و عملياتي شود كه با اين اقدام، ساخت ۱۰ هزار واحد مسكوني به شكل مشاركتي آغاز خواهد شد.

سهرابي توضيح داد: در اين پروژه مشاركتي در برخي از واحدها، زمين و ساخت از بنياد مسكن و پروانه از شهرداري تهران و در برخي از پروژه‌ها نيز زمين و پروانه از شهرداري و ساخت برعهده بنياد مسكن است.

گفتني است، ۳ هزار واحد از ۱۰ هزار واحد مشاركتي بنياد و شهرداري با ايجاد قرارگاه سازندگي مسكن در شهر تهران و در منطقه ۱۸ در حال احداث است كه در اسفندماه سال گذشته كلنگ‌زني شد و ۳ هزار واحد نيز در تيرماه سال جاري طي مراسمي با حضور رئيس بنياد مسكن و شهردار تهران آغاز شد. مقرر است تا ۴ هزار واحد نيز در يك ماه آتي آغاز شود.

گزارش اشکال Top