توضیحات دادستان کل کشور درباره تمدید قراردادهای اجاره مسکن در دوران کرونا

دادستان کل کشور در خصوص مصوبه تمدید قراردادهای اجاره مسکن در دوران شیوع کرونا گفت: در زمینه اجرای این دستورالعمل استثنائاتی از جمله یک‎ساله بودن این دستورالعمل و همچنین استثناء شدن افرادی که ملک استیجاری آن‌ها مورد نیاز خود و بستگان درجه یک آن‌هاست، تعیین شده است.

مشاهده سه شنبه 11 آذر 1399 13:51:01
با ۷۰۰ میلیون تومان در کدام مناطق تهران می‌توان خانه خرید؟

یک دستگاه واحد مسکونی ۵۰ متری واقع در منطقه امیریه، خیابان امیر بهادر به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مشاهده دوشنبه 10 آذر 1399 09:13:17
طرحی برای کاهش چشمگیر قیمت مسکن

امروزه اگر بهای تمام شده در ساخت مسکن ملاک قیمت گذاری شود با اطمینان می شود گفت که در حدود ۴۰ الی ۸۰ درصد قیمت مسکن رو به کاهش می رود، البته در این میان مافیای مسکن آنقدر تاثیر گذار است که توانسته برنامه های خود را پیش ببرد.

مشاهده دوشنبه 10 آذر 1399 09:11:03
خریداران واقعی بازار مسکن چه کسانی بودند؟

«سقوط تورم ماهانه مسکن و سکته معاملات» که دوشنبه هفته گذشته «دنیای‌اقتصاد» درباره آن گزارش داد، روز پنج‌شنبه در آمار رسمی منعکس شد. مرجع انتشار «آمار تحولات ماهانه بازار مسکن تهران» اعلام کرد: قیمت مسکن در ماه آبان ۸/ ۱ درصد نسبت به مهر افزایش یافت.

مشاهده يکشنبه 9 آذر 1399 12:06:44
بازار مسکن در تعادل

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ریزش قیمت ارز، گفت: بخش مسکن در صورت پایداری نرخ ارز به ثبات و قیمت منطقی خواهد رسید.

مشاهده يکشنبه 9 آذر 1399 12:05:02
بی اعتنایی بازار مسکن به قیمت‌های کاذب

در آبان ماه امسال ۴۵ درصد معاملات به واحد‌های کمتر از ۷۰ متر مربع اختصاص داشته است. از طرف دیگر بنا به گفته کارشناسان ۷۷ درصد معاملات بازار مسکن توسط دلالان و سفته بازان انجام می‌شود. نکته قابل توجه اینکه آبان ماه ۷ درصد معاملات را خانه‌های با ارزش بیش از ۶.۶ میلیارد تومان در بر گرفت.

مشاهده يکشنبه 9 آذر 1399 12:04:04
کاهش قیمت دلار با نرخ مسکن چه می‌کند؟

علیرضا سرحدی، تحلیلگر بازار مسکن نوشت: هرچند که نوسان‌های دلار روزانه است و وضعیت بازار مسکن در بلند مدت، شش ماه و یک سال برآورد می‌شود. با این حال اثرگذاری دلار بر بازار مسکن به معنای ارزان شدن مسکن نیست و در نهایت، اثر کاهشی دلار در این بازار خود را در رکود بازار مسکن نشان می‌دهد.

مشاهده يکشنبه 9 آذر 1399 11:58:56
قیمت محبوب خریداران مسکن چقدر است ؟

توزیع فراوانی تعداد واحد های مسکونی معامله شده بر حسب قیمت یک متر مربع بنا در آبان سال ۹۹ حاکی از آن است که واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان به ازای هر متر مربع با سهم ۸.۶ درصد بیشترین سهم از معاملات شهر تهران را به خود اختصاص دادند.

مشاهده شنبه 8 آذر 1399 09:11:16
خبری جدید درباره مسکن ملی

با نزدیک شدن به پایان مهلت واریز وجه برای واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، تعداد کسانی که افتتاح حساب کرده‌اند کمتر از نصف تعداد افراد واجد شرایط است و آنطور که مسئولان وزارت راه و شهرسازی می گویند با حذف متقاضیان بدحساب یا افزایش ظرفیت از آذرماه برای ثبت نام دور دوم تصمیم گرفته می‌شود.

مشاهده شنبه 8 آذر 1399 09:10:02
معاملات در بازار مسکن تهران نصف شد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک از کاهش ۴۸ و ۳۱ درصدی معاملات ملک به ترتیب در شهر تهران و کل کشور طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: با توجه به پایین آمدن قیمت مسکن، خریداران در انتظار افت بیشتر نرخ‌های پیشنهادی هستند.

مشاهده شنبه 8 آذر 1399 09:09:00
تعداد در هر صفحه
گزارش اشکال Top