قیمت مسکن ملی ثابت می‌ماند؟

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم‌اکنون بر اساس آخرین فهرست بها قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن ۴.۵ میلیون تومان در هر متر مربع است که شاید در آینده تغییر کند گفت: قیمتی که در حال حاضر با سازنده‌های واحدهای طرح جهش تولید و تامین مسکن بسته می‌شود، صرفا مربوط به هزینه ساخت است و نهایی نیست؛ قیمت تمام شده زمانی که پروژه به اتمام می‌رسد با لحاظ سایر هزینه‌ها مثل نرخ عوارض، خدمات، دستمزد و دیگر موارد اعلام خواهد شد.

مشاهده دوشنبه 16 اسفند 1400 09:45:26
زمین رایگان برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از ۱۹ آبان امسال به بعد متولد می‌شود زمین رایگان اختصاص می‌یابد که شب گذشته توسط معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان یک برنامه تلویزیونی، اولین قطعه زمین به یک زوج که دارای فرزندان چهارقلو اهدا شد

مشاهده دوشنبه 16 اسفند 1400 09:44:53
قیمت نهضت مسکن ملی افزایش پیدا کرد؟

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آخرین قیمت واحدهای نهضت مسکن ملی خبر داد و اعلام کرد که احتمال دارد قیمت آن در‌ آینده تغییر کند.

مشاهده دوشنبه 16 اسفند 1400 09:44:17
فرصت ۱۰ روزه برای ثبت اطلاعات خانه‌های خالی

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از فرصت ۱۰ روزه کلیه مشمولان مالیاتی که از طرف سازمان امور مالیاتی کشور پیامک دریافت کرده‌اند، برای ثبت اطلاعات سکونت و مالکیت در سامانه ملی املاک و اسکان کشور خبر داد.

مشاهده دوشنبه 16 اسفند 1400 09:43:47
زمین رایگان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

امکان ثبت‌نام متقاضیانی که فرزند سوم آنها از ۱۹ آبان امسال به بعد متولد می‌شود برای دریافت زمین رایگان دولتی به زودی فراهم خواهد شد.

مشاهده دوشنبه 16 اسفند 1400 09:42:58
رفتار پاندولی بازار خودرو، مسکن و بورس تحت تاثیر مذاکرات وین

بازارها همچنان در موقعیت انتظاری موضع گرفته اند اما رفتار معامله گران شکل پاندولی به خود گرفته است.

مشاهده سه شنبه 3 اسفند 1400 10:47:47
قیمت مسکن روی مدار ارزانی / خبرهای خوب در راه است

همزمانی مذاکرات رفع تحریم‌ها و شروع کلنگ زنی نهضت ملی مسکن در سراسر کشور با هدف بازگشت تعادل به بازار عرضه و تقاضا، بازار مسکن پایتخت را در روزهای پیش رو با کاهش قیمت‌ها و افزایش قدرت خرید مردم همراه کرده است.

مشاهده سه شنبه 3 اسفند 1400 10:46:46
آورده ۴۰۰ میلیونی متقاضیان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن

مطابق اظهارات معاون وزیر راه ساخت یک میلیون مسکن ۸۰۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که نیمی از این مبلغ را باید متقاضیان نهضت ملی مسکن تامین کنند.

مشاهده سه شنبه 3 اسفند 1400 10:44:21
مالکان خانه‌های لوکس چقدر مالیات دادند؟

دیوان محاسبات اعلام کرد که با وجود تعیین پایان بهمن به عنوان آخرین مهلت واریز مالیات واحدهای مسکونی گران‌قیمت تحقق آن تا پایان دی همچنان صفر درصد بوده.

مشاهده سه شنبه 3 اسفند 1400 10:43:06
مالیات بر خانه‌های خالی چه تاثیری بر بازار دارد؟/ دولت از خود شروع کند!

مالیات خانه‌های خالی از سکنه، تکلیفی قانونی است که باید امسال اجرایی شود. مدتی قبل سازمان امور مالیاتی از شناسایی ۵۷۰ هزار واحد مسکونی خالی در کشور خبر داد، اما یک کارشناس مسکن می‌گوید: مالیات بر خانه‌های خالی تاکنون تاثیر خاصی بر بازار نداشته است، جز اینکه بازار را در هیجان و انتظاری کاذب پیش می‌برد.

مشاهده سه شنبه 3 اسفند 1400 10:42:10
تعداد در هر صفحه
گزارش اشکال Top